T-Bar رو میز ثابت - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

T-Bar رو میز ثابت
زمان کنونی: 19-09-1395،09:16 ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Friga
آخرین ارسال: onlyhvs
پاسخ: 2
بازدید: 206

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: T-Bar رو میز ثابت
ارسال: #1
T-Bar رو میز ثابت
پست‌ها: 11,943
تاریخ عضویت: 20 اردیبهشت 1390
اعتبار: 288
حالت من: Shad
[عکس: 86955275994611929092.jpg]

یکی از بهترین حرکات برای "عضلات پشت" که در کشورمان ایران , آنرا بیشتر به اسم "زیربغل" میشناسند .

نکته : تفاوت اجرای این حرکت با حالت معمولی یعنی بدون میزش در اینه که در این حرکت بخاطر ثابت بودت بالاتنه , تمام تمرکزتون رو عضلات پشتتونه ولی اگه بالاتنتون ثابت نباشه , نصف ذهنتون درگیر کنترل بالاتنتونه . برای همینه که همیشه تا جایی که میشه باید حرکات رو نشسته انجام داد چون هم به کمر فشار نمیاد و هم دیگه ذهن درگیر کنترل تعادل بدن نیست . در حرکاتی مثل صلیب دمبل , پرس سرشونه هالتر , جلو بازو دمبل ... حتما سعی کنید نشسته انجام بدید .

حتما سعی کنید برای فشار بیشتر و در نهایت رشد بیشتر عضلات پشتتون , حتما پشتتون رو کاملا منقبض کنید . متاسفانه اکثر بدنسازان ما فقط دستاشون رو باز و بسته میکنند . تمام دامنه حرکت در حرکات زیربغل , حتما باید با عضلات پشتتون رفته بشه نه فقط دستها رو باز و بسته کنید .


این حرکت رو میتونین با زیربغل قایقی , زیربغل هالتر خم , H جفت دست ... به صورت سوپرست انجام بدید .


برای این حرکت 3 ست 15/12/10 تکراره عالیه .


همینطور که قبلا گفتم : سعی کنید 2 ست از هر حرکت رو کمی سبکتر وزنتون رو انتخاب کنید که بتونین کاملا عضلات پشتتون رو منقبض کنید و 1 تا 2 ست از همون حرکت رو یکم سنگینتر که کاملا پشتتون رو بکشه . اگه نتونستین وزن رو کاملا جمع کنید هیچ عیبی نداره چون ست آخر حرکت رو فقط برای کشش زیربغلتون میرید .

برای مثال : مثلا زیربغل قایقی , ست اول رو وزنه ای انتخاب کنید که بتونین 12 تکرار با انقباض کامل انجام بدید . ست دوم رو کمی سنگینتر که بتونین 10 تکرار با انقباض کامل پشتتون انجام بدید و ست آخر رو یکم سنگینتر از زورتون انتخاب کنید که فقط دامنه حرکتتون همون 30 سانت جلویی باشه و نیازی نیست که کاملا دستهاتون رو تا زیر سینه جمع کنید چون فقط میخواین که عضلات پشتتون رو کش بیارین نه منقبض کنید .


بر خلاف اینکه همه فکر میکنن عضلات پا بزرگترین عضله بدنه , در صورتیکه عضلات پشت (زیربغل) بزرگترین توده عضلانی بدنه . سعی کنید همیشه هواستون بهش باشه چون تمام زیبایی بالاتتنون و کلا حجم بالاتنتون برمیگرده به حجم زیربغلتون که چقدر باشه .
















دورمچم به جای ساعت یکنوار مشکی بستم
تا همه بفهمن من از همه هر چه زمانو متعلق به زمان است بیزارم
من هم روزی قلبی داشتم
که توسط مردمانی ازمیان شما شکست و شکست تا سنگی شد
واکنون روزگاریست که شیطان فریاد میزند..
انسان پیدا کنید سجده خواهم کرد...


=====ஜ۩۞۩ஜ=====

26-01-1392 06:09 ب.ظ
 
ارسال: #2
RE: T-Bar رو میز ثابت
پست‌ها: 1
تاریخ عضویت: 25 شهریور 1392
اعتبار: 0
حالت من: انتخاب نشده
مرسی از توضیح کامل

ما این دستگاه رو نداریم
زیربغل هالتر خم همین تی بار میشه ؟؟؟



06-09-1392 04:34 ب.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان