4 تمرین برای کاهش درد کمر - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

4 تمرین برای کاهش درد کمر
زمان کنونی: 18-09-1395،11:30 ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Friga
آخرین ارسال: Friga
پاسخ: 1
بازدید: 177

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: 4 تمرین برای کاهش درد کمر
ارسال: #1
5 4 تمرین برای کاهش درد کمر
پست‌ها: 11,943
تاریخ عضویت: 20 اردیبهشت 1390
اعتبار: 288
حالت من: Shad
ما در تمام لحظات و برای تمام حرکات به ناحیۀ کمر مان، نیازمندیم. بنابراین باید از آن محافظت کنیم و تسکین بدهیم.

بنابراین دائماً کمر تان را کاملاً صاف نگه دارید و به طور منظم بکشیدش. از این رو ما تمریناتی به شما ارائه می کنیم که تکرارشان برای تقویت کمر تان ضروری هستند و در صورت درد، تسکین دهنده اند. و در نهایت، از یک فعالیت جسمی برای عضلانی کردن کمر تان بهره ببرید.

تمرین شماره 1: تمام کمر تان را بکشید
دست های تان را روی یک میز بگذارید و بازوهای تان را بکشید، در این حالت کمر تان باید در راستای بازوان تان باشد؛ در همین حالت پاهای تان را تا حدی که می توانید جمع کنید. سپس یک پا را در راستای بدن بکشید (بازوها، کمر و پای تان که بالا آمده، شبیه به تخته ای موازی سطح زمین هستند).
خودتان را به مدت 10 ثانیه بکشید، در این مدت باید به آهستگی از بینی نفس بکشید و بازدم تان را هم از بینی خارج کنید. همین تمرین را برای پای دیگر هم انجام دهید، هر بار سه مرتبه تمرین را تکرار کنید.

تمرین شماره 2: این تمرین ناحیۀ وسط کمر را تسکین می دهد


بایستید، پاهای تان را اندکی خم و کمر تان را گرد کنید. سر تان به سمت جلو آزاد باشد، بازوهای تان خم اند و دست های تان روی زانوها قرار دارند. به آرامی تنفس کنید و حالت خمیدگی کمر را نهایتاً تا 10 ثانیه حفظ کنید. تا جایی که می*توانید این تمرین را تکرار کنید.

تمرین شماره 3: این تمرین ناحیۀ پایینی کمر را تسکین می دهد
روی کمر تان دراز بکشید، پاهای تان را جمع کنید و زانواها را به سمت سینه تان بکشید. دور زانوهای تان را با دست بگیرید و به آهستگی فشار بیاورید، در این حالت باید به آرامی هوا را از طریق دهان بگیرید و از همان طریق بازدم را بیرون بدهید.

تمرین شماره 4: این تمرین ناحیۀ بالایی کمر را تسکین می دهد
روی زانوهای تان بنشینید، باسن باید روی پاشنۀ پاها قرار بگیرد، کف دست ها روی زمین و بازوها تا بیشترین حد ممکن باید کشیده و از بدن تان دور شوند، به آرامی کمر تان را بکشید و 10 ثانیه در این وضعیت بمانید. در این حالت باید از بینی نفس بگیرید و از دهان خارج کنید.
















دورمچم به جای ساعت یکنوار مشکی بستم
تا همه بفهمن من از همه هر چه زمانو متعلق به زمان است بیزارم
من هم روزی قلبی داشتم
که توسط مردمانی ازمیان شما شکست و شکست تا سنگی شد
واکنون روزگاریست که شیطان فریاد میزند..
انسان پیدا کنید سجده خواهم کرد...


=====ஜ۩۞۩ஜ=====

12-11-1390 10:52 ب.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  نسخه ورزشی برای کاهش چربی Friga 0 119 09-02-1393 05:30 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  برنامه ریزی برای پیاده‌روی را چگونه شروع کنیم؟ Friga 0 94 12-01-1393 01:36 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  برای فعالیت های جسمی‌ در دوران تعطیلات چه نکاتی را باید رعایت کرد؟ Friga 0 69 29-12-1392 12:34 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  کاهش وزن موجب بهبود حافظه در مغز می شود Friga 0 125 21-12-1392 04:32 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  روش های پیشگیری از افتادگی پوست در کاهش وزن Friga 0 114 16-12-1392 10:31 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان