چربی سوزی و لایه های بدن - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

چربی سوزی و لایه های بدن
زمان کنونی: 18-09-1395،01:23 ب.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Friga
آخرین ارسال: Friga
پاسخ: 1
بازدید: 154

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: چربی سوزی و لایه های بدن
ارسال: #1
چربی سوزی و لایه های بدن
پست‌ها: 11,943
تاریخ عضویت: 20 اردیبهشت 1390
اعتبار: 288
حالت من: Shad
بدن انسان دارای 5 لایه اصلی است که ما بدنسازان با 4 لایه از این 5 لایه کار داریم (میتونید در عکس زیر هم مشاهده کنید) :
[align=right]لایه اول : پوست

لایه دوم : آب زیر پوست

لایه سوم : بافت چربی

لایه چهارم : بافت عضله

لایه پنجم : استخوون

دوستانی که برای وزن کم کردن یا همون "چربی سوزی" در باشگاه ها ثبت نام میکنند و متاسفانه مربیان فاقد کوچکترین اطلاعاتی گیرشون میاد , باید این رو بدونند که اگه شما روزی 1 میلیون بار هم شکم کار کنید , هیچ وقت عضلات شکمتون خودش رو نشون نمیده و همونطور که در بالا هم گفتم , بر روی عضلات بدن , لایه چربی ای نشسته (لایه 3 بر روی لایه 4)

برای از بین بردن این لایه ، حتما باید کالری سوزی انجام بشه تا از سطح چربی بدنتون آروم آروم کاسته بشه .

چربی : به مازاد کالری هایی که ما در طول روز از منابع مختلف غذایی دریافت میکنیم , چربی گفته میشه .

چربی ها از مازاد مغذی هایی مثل : پروتئین ها , کربوهیدرات ها و چربی ها , بوجود میایند .

نحوه تمرینات کالری سوز :

تمرینات هوازی :

به هر فعالیتی که از 3 دقیقه بیشتر بطول بیانجامد اطلاق میشه که بدن بواسطه آن , نیاز بیشتری به اکسیژن پیدا کنه و تکرار ضربان قلب به بالای 100 تکرار برسه .

مثل : پیاده روی سریع , دویدن آهسته , دوچرخه زدن , شنا و دستگاه هایی که در باشگاه ها برای تمرینات هوازی وجود داره .

در چنین فعالیتهاییه که بدن , شروع به چربی سوزی میکنه . تازه اون هم بعد از دقیقه 8/10 به بعد . قبل از اون , چیزی که شما از صبح تا اون لحظه میل کردید میسوزه . برای همینه که میگن : تمرینات هوازی باید قبل از صبحانه انجام بشه چون معده خالیه و کوچکترین فعالیتی , انرژیش از چربیهای بدن گرفته میشه .

من نمیدونم چرا انقدر این مربیان (مربی نماها) در باشگاه ها , چه بانوان و چه آقایون . کسی که 20 کیلو اضافه وزن داره رو میبرن رو میز شکم و بهش به زور میگن باید 30 تا شکم بری , اونم 5 ست !!!!

یکی نیست به این ها بگه که این شاگرد بنده خدا طی 2 هفته ، تمرین زده میشه و دیگه نمیاد .

دوستانی که میرید در باشگاه ها و برای کاهش وزن ثبت نام میکنید , یادتون باشه شما تا چند ماه اول , فقط باید کمی تمرینات وزنه انجام بدید تا از تحلیل رفتن عضلاتتون جلوگیری کنه و 80% انرژیتون رو باید برای تمرینات هوازی بعد از وزنه , اختصاص بدید که پیشنهاد میکنم بجای تردمیل از دوچرخه ثابت استفاده کنید . البته هر 2 هفته در میون , 1 هفته نوع تمرینات هوازیتون رو عوض کنید و بعد از اینکه 4/5 ماه تمرینات هوازی و تمرکزتون رو روی چربی سوزی گذاشتید و وزن بدنتون سبکتر شد و تونستید کاملا راحت و سبک بشید , اون موقع است که باید رو عضلات شکمتون کار کنید تا هم قوی بشه و هم فرم بگیره و درشت بشه .

خواهشا اگه کسی چنین بلایی سرش میاد , بیشتر دقت کنه . روزی نیست که 10/15 تا مسیج به پیج نیاد و این چنین داستانهایی رو تعریف نکنند !!!

و مسئله خیلی خیلی خیلی مهمتر اینه که بانوان محترم :

هنوز با اینکه علم اونقدر پیشرفت کرده که دارند میرسند به مریخ ولی هنوز دانشمندان نتونستند کاری کنند که چربی سوزی در نقطه خاصی از بدن انجام بشه . یعنی بغیر از "خدا" هیچ کسی نمیتونه چنین ادعایی بکنه که مثلا "من میتونم کاری کنم که فقط بازوتون کوچیک بشه , یا باسنتون , یا شکمتون , ..."

چنین کاری فقط و فقط و فقط از دست "خدا" برمیاد و بس . پس انقدر پول الکی به این مربیان ندید که واقعا تو گلوشون .... البته من روی صحبتم با مربی نماهاست وگرنه من خودم دوستانی دارم که علم و درکشون واااااااااقعا در زمینه این ورزش بالاست .

یه مسئله مهم دیگه هم هست که باید بگم : یادتون باشه برای کسی که 15 کیلو و بیشتر اضافه وزن داره , اصلا اصلا اصلا نیازی به چربی سوز نیست . با یه رژیم غذایی مناسب و کمی فعالیت هوازی , میتونه به راحتی 10 کیلو کم کنه . چربی سوزها برای چند کیلوی آخر وزن بدن باید مصرف بشه تا چربی های لجباز رو از بین ببره . پول الکی ندید لطفا , اون هم تو این گرونیه بازار ...

یادتون باشه که این خود بدنه که تصمیم میگیره از کجا چربی سوزی انجام بشه . دیدید خیلی ها رو که تا 4/5 کیلو وزن کم میکنند , سریع صورتشون تو رفتگی پیدا میکنه و لاغر میشه ولی خیلی ها هم هستند که 20 کیلو کم شدند ولی صورتشون کوچکترین تغییری نکرده . معمولا معمولا چربی سوزی از پائین بدن شروع میشه ولی این برمیگیرده به ژنتیک بدن هر فردی و خیلی ها هستند که چربی سوزیشون از میانه بدنشون شروع میشه مثل شکمشون و اطراف باسن ...

پس متوجه شدید ؟! برای آب شدن چربی های دور شکم و کلا چربیهای اضافی بدنتون , باید رژیم غذایی مناسب و در کنارش تمرینات هوازی انجام بدید تا آروم آروم از سطح چربیهای بدنتون کاسته بشه .

و این رو هم فراموش نکنید , هر گونه عجله کردن در روند چربی سوزی و استفاده بیش از حد از چربی سوزها , باعث میشه که پوستتون حالت چروکیده بشه و ترک های پوستی برداره و هم اینکه بعد از اینکه وزن کم کردید , دوباره سریع بحالت اولیه بر میگردید .

مربیتون البته اگه علمش رو داشه باشه , باید طوری براتون برنامه ریزی کنه که ماهی نهایتا نهایتا 5 کیلو وزن کم کنید نه بیشتر
 
















دورمچم به جای ساعت یکنوار مشکی بستم
تا همه بفهمن من از همه هر چه زمانو متعلق به زمان است بیزارم
من هم روزی قلبی داشتم
که توسط مردمانی ازمیان شما شکست و شکست تا سنگی شد
واکنون روزگاریست که شیطان فریاد میزند..
انسان پیدا کنید سجده خواهم کرد...


=====ஜ۩۞۩ஜ=====

24-06-1393 11:42 ب.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  ناحیه پشت بازو، یکی از نواحی تجمع چربی در بدن خانمها Friga 0 388 21-08-1392 11:40 ق.ظ
آخرین ارسال: Friga
  چربی سوزی برای بدنسازان (مبتدی) Friga 1 184 26-01-1392 03:26 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  اطلاعات لازم جهت داشتن شکمی کم‌چربی و تفکیک شده Friga 0 129 27-11-1391 01:18 ق.ظ
آخرین ارسال: Friga
  آب کردن چربی های شکم و پهلو Friga 0 256 14-11-1391 02:34 ق.ظ
آخرین ارسال: Friga

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان