وعده‌ای شیرین برای کاربران اینترنت... - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

وعده‌ای شیرین برای کاربران اینترنت...
زمان کنونی: 14-09-1395،07:21 ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: UltraViolet
آخرین ارسال: UltraViolet
پاسخ: 1
بازدید: 170

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: وعده‌ای شیرین برای کاربران اینترنت...
ارسال: #1
وعده‌ای شیرین برای کاربران اینترنت...
پست‌ها: 219
تاریخ عضویت: 05 اسفند 1390
حالت من: انتخاب نشده
مهر: علیرضا اصغریان با اشاره به موارد صورت گرفته کم فروشی از سوی شرکتهای اینترنتی که منجر به توقف فعالیت این شرکتها شده است، اظهار داشت: حوزه فناوری اطلاعات و اینترنت حوزه ای تخصصی است و بسیاری از کاربران شاید تخصص لازم را در این بخش نداشته باشند به همین دلیل بارها به کاربران تاکید کرده ایم زمانیکه سرویسی را خریداری می کنند حتما آن را تحویل بگیرند و سرعت اینترنت خود را اندازه گیری کنند.

وی با اشاره به نرم افزارهای قابل استفاده برای سنجش سرعت اینترنت که باید از سوی کاربران مورد توجه قرار گیرد، ادامه داد: در صورتیکه کاربران نسبت به سرویس دریافتی خود و میزان سرعت خریداری شده شکایتی داشته باشند ابتدا موضوع را با اپراتور سرویس دهنده مطرح کرده و در صورتی که اپراتور پاسخ مشترک را در چارچوب قرارداد ندهد مشترک می تواند موضوع را در قالب شکایت با سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مطرح تا رگولاتوری آن را پیگیری کند.

اصغریان با بیان اینکه چنانچه پهنای باند خریداری و فروخته شده با هم تناسب نداشت، فعالیت اپراتور به حالت تعلیق در می آید اضافه کرد: تاکنون چندین موارد از شرکتهای مخابرات استانی و شرکتهای PAP فعالیتشان به این دلیل متوقف شده است تا پهنای باند مدنظر را افزایش و مجددا به آنها اجازه فروش خدمات داده شد.

وی با تاکید براینکه تمامی استانهای کشور از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از لحاظ عرضه سرویس های اینترنتی مانیتور می شوند، گفت: هم اکنون ارتباط شرکتهایی که فعالیتشان متوقف شده بود برقرار شده است و این شرکتها حق فروش خدمات را دارند.

مدیرکل نظارت بر سرویس های فناوری اطلاعات رگولاتوری با اشاره به موارد و شرایط مندرج در پروانه فعالیت شرکتهای اینترنتی خاطرنشان کرد: این شرکتها موطفند براساس قرارداد منعقده با کاربران - SLA - خسارت ناشی از کم فرشی پهنای باند را به کاربران پرداخت کنند.

وی تصریح کرد: چنانچه شرکتهای اینترنتی که فعالیتشان به دلیل کم فروشی پهنای باند متوقف شده است نسبت به ارتقای پهنای باند اقدام نکنند تا بحث لغو و تعلیق پروانه، اعمال مقررات خواهیم کرد.

اصغریان گفت: کاربران باید دقت کنند که چه سرویسی را از شرکتهای ارائه کننده دریافت می کنند و با آگاهی کامل از قرارداد سطاری دانش خود را در حوزه اینترنت بالا ببرند چرا که این سرویسی است که مجبورند از آن استفاده کنند.



08-12-1390 12:19 ق.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
20 یک بدشانسی بزرگ برای استقلالی ها ali743 0 117 27-09-1392 03:01 ب.ظ
آخرین ارسال: ali743
20 سخنگوی اشتون: تاریخی برای لغو تحریم‌ها مشخص نشده ali743 0 123 27-09-1392 02:59 ب.ظ
آخرین ارسال: ali743
  آمادگی نیروهای مسلح برای همکاری با وی و دولت تدبیر و امید Friga 0 143 14-05-1392 02:11 ق.ظ
آخرین ارسال: Friga
  اعزام اولین گروه زائران ایرانی برای حج تمتع سال 92 Friga 0 160 11-05-1392 08:24 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
7 اقدامات عملی ایران برای پاسخ به امارات tari 0 218 05-02-1391 11:44 ق.ظ
آخرین ارسال: tari

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان