مهارت های اساسی و مهم برای پیدا کردن کار - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

مهارت های اساسی و مهم برای پیدا کردن کار
زمان کنونی: 20-09-1395،08:04 ب.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Friga
آخرین ارسال: Friga
پاسخ: 1
بازدید: 167

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: مهارت های اساسی و مهم برای پیدا کردن کار
ارسال: #1
مهارت های اساسی و مهم برای پیدا کردن کار
پست‌ها: 11,943
تاریخ عضویت: 20 اردیبهشت 1390
اعتبار: 288
حالت من: Shad
[عکس: 153889.jpg]
آنچه در این گزارش پیش روی شماست، به بخشی از این مهارت های اساسی و مهم اشاره می کند :
دنبال کار هستید؟! برای پیدا کردن کار هر روز به این در آن در می زنید؟! پر کردن رزومه و فرم درخواست کار هر روزتان است؟! یا هدفمند و از راه درست در جستجوی کار هستید؟!
در جستجوی کار بودن هم راه و رسم خودش را دارد و افرادی می توانند سریعتر و آسانتر کار پیدا کنند که با این راه و رسم و مهارت های مورد نیاز در این راه آشنا باشند.
شاید بسیاری از شما که هر روز به دنبال کار هستید به این فکر نکرده اید که به جز سختکوشی و پیگیر بودن برای یافتن کار مناسب باید مهارت هایی هم داشت که چندان سخت هم به نظر نمی رسند.
آنچه در این گزارش پیش روی شماست، به بخشی از این مهارت های اساسی و مهم اشاره می کند :
1 - تعهد کاری
مدیران قرار نیست ابتدایی ترین مهارت ها را به کارمند یاد دهند، چون نه وقت اضافه دارند و نه پول های بادآورده. مدیر یک مجموعه کارمندی را جذب می کند که توانایی تعهد به کار را در خود پرورش داده است و در واقع این ویژگی می تواند برگ برنده کارمند باشد.
تعهد کاری یعنی شما به اندازه کافی وجدان و انگیزه برای انجام کار را دارید و به همین دلیل به فردی قابل اعتماد برای مدیر خود تبدیل می شوید.
2 - تفکر تیمی
یکی دیگر از ویژگی های یک کارمند که می تواند باعث تحسین و جذب از سوی مدیرش شود، توانایی قرار گرفتن فرد در شرایط کار تیمی است.
شما به عنوان کسی که قرار است در یک مجموعه کار کند باید ببینید چگونه می توانید به عنوان عضوی از یک تیم کار کنید. این البته بدین معنا نیست که مهارت های فردی را دست کم بگیرید، اما استفاده از توانایی های فرد در قالب یک تیم، مهارتی است که هر مدیری از آن استقبال می کند.
3 - هوش هیجانی
اگرچه در هیچ فرم استخدامی از شما نمی خواهند که هوش هیجانی را توضیح دهید، اما این مهارت از جمله توانایی هاییست که بسیار در پیشبرد اهداف کاری شما می تواند موثر واقع شود.
هوش هیجانی عبارت از مهارت های اجتماعی، آگاهی اجتماعی و البته توانایی مدیریت خود است. این نوع هوش معمولا در تعاملات با دیگران خود را نمایان می کند.
4 - مهارت حل مسئله
مهارت حل مسئله یعنی توانایی فرد در به کارگیری خلاقیت، استدلال، اطلاعات، منابع در دسترس و نیز تجربیات گذشته در حل و فصل معضلات و مشکلات پیش رو و این مدرک دانشگاهی نیست که به شما اعطا شود اما مدیر شما چنین مهارتی در شما را تحسین خواهد کرد.
5 - سازگاری
توانایی تطبیق خود با شرایط کسب و کار که امروزه دائما در حال تغییر است، مهارتی مهم برای هر کارجو به شمار می آید. به عنوان نمونه کارجویی که بتواند خود را همواره با فناوری های روز آپدیت کند یا چند وظیفه را در روز مدیریت کند، نسبت به سایر همقطارانش از اولویت برخوردار است.
















دورمچم به جای ساعت یکنوار مشکی بستم
تا همه بفهمن من از همه هر چه زمانو متعلق به زمان است بیزارم
من هم روزی قلبی داشتم
که توسط مردمانی ازمیان شما شکست و شکست تا سنگی شد
واکنون روزگاریست که شیطان فریاد میزند..
انسان پیدا کنید سجده خواهم کرد...


=====ஜ۩۞۩ஜ=====

05-11-1391 08:49 ب.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  توصیه های مهم برای اینکه تعطیلات امنی را سپری کنید Friga 0 111 27-12-1392 06:41 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  راههای صرفه جویی در مصرف سوخت خودرو و عملی کردن آن Friga 0 135 17-10-1392 04:49 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  راهکارهای ساده برای بهتر پول خرج کردن به فرزندان Friga 0 146 10-10-1392 08:26 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  نکاتی مهم برای پس انداز بیشتر Friga 0 133 05-10-1392 11:46 ق.ظ
آخرین ارسال: Friga
  تکنیک های مذاکره قیمت برای دستیابی به بهترین قیمت و شرایط Friga 0 134 07-09-1392 12:14 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان