مصاحبه با Aaron Garbut در رابطه با GTA V - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

مصاحبه با Aaron Garbut در رابطه با GTA V
زمان کنونی: 13-09-1395،07:52 ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: mahdi137
آخرین ارسال: mahdi137
پاسخ: 1
بازدید: 77

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: مصاحبه با Aaron Garbut در رابطه با GTA V
ارسال: #1
مصاحبه با Aaron Garbut در رابطه با GTA V
پست‌ها: 55
تاریخ عضویت: 16 آبان 1392
اعتبار: 25
حالت من: Zodranj
کارگردان هنری عنوان بسیار موفق GTA V اعلام کرده که آن ها ایده هایی فراوانی داشتند که می توانست بازی را حتی فراتر از این گسترش دهد. ولی این ایده ها چه بوده اند؟ کارگردان هنری عنوان GTA V، آقای Aaron Garbut، در مصاحبه با EDGE بیان کرده که راک استار ایده ها و نقشه های فراوانی داشته که اگر به وقوع می پیوستند، می توانستند که بازی را از این هم فراتر ببرند.
نقل قول:به عنوان یک تیم، ما هیچگاه کمبود ایده نداریم. همیشه چیز هایی وجود دارند که در حین ساخت به ذهن ما می رسند و ما علاقه به اضافه کردن آن ها به بازی داریم. بیشتر اوقات هم این کار را می کنیم ولی هر چه به زمان انتشار بازی نزدیک تر می شوید دستتان برای افزودن قابلیت های جدید بسته تر می شود. من احساس نمی کنم که در ساخت بازی کم کاری شده ولی بدون شک ایده های فراوانی وجود داشت که ما می توانستیم با آن ها بازی را گسترده تر کنیم.
از آنجا که این بازی با نقد های مثبت فراوان رو به رو شد و در کمتر از سه روز یک میلیارد دلار فروش کرد یقیناً نبود این ایده ها به فروش و محبوبیت این بازی ضرر نرسانده است. این عنوان Open- World تا کنون بیش از ۲۹ میلیون کپی فروخته است.ظاهراً برای پی بردن به این ایده ها و نقشه ها بایستی از قوه ی تخیل خود بهره بگیرید زیرا آقای Garbut هیچگونه صحبتی درباره ی آن ها نکرده است. می توان پیش بینی کرد که این ایده ها در نسخه های بعدی نمایان می شوند به این دلیل که رییس استودیوی Rockstar North آقای Leslie Benzies در ماه اکتبر بیان کرد که آن ها ایده های فراوانی برای GTA 6 دارند.آقای Garbut در ادامه ی مصاحبه بیان کردند که راک استار هچگاه نخواسته که یک کپی برابر اصل از شهر Los Angeles برای GTA V بسازد. زیرا فکر می کردند که این کار باعث غیر جذاب بودن شهر خیالی بازی می شود. در واقع تصوری که بازیکنان از L.A دارند- که ناشی از دیدن آن شهر در فیلم ها و تلویزیون می باشد- بسیار جالب تر از واقعیت آن است.
نقل قول:من هیچگاه نخواستم که یک شهر را بازسازی کنم. فکر می کنم که این کار من را برای ساخت و بازیکن را برای بازی کردن راضی و خشنود نمی کند. تعداد کمی از گیمر ها دسترسی کامل به شهر هایی مانند New York و Los Angeles دارند و بقیه بیشتر اینگونه شهر ها را از تصاویر پخش شده در فیلم ها و سریال ها و یا بازدید های کوتاه می شناسند و این یک تمثال بسیار متفاوت از واقعیت کل شهر است.
او ادامه داد:
نقل قول:ما هم همین کار را کردیم. ما تصور و حس یک شهررا که از طریق رسانه ها به دست آمده و درواقع همه آن شهر را با این تصور و ویژگی خاص می شناسند در بازی پیاده کردیم. ما آن را فشرده کردیم، تغییر دادیم و نقاط خاصی در آن را برجسته کردیم و من فکر می کنم که نتیجه ی کار ما به شهری خیالی ختم شد که همان حس آشنا را به بازیکنان منتقل می کند و نه یک شبیه سازی کامل از کل شهری که ممکن است همه آن را به طور دقیق نشناسند. حتی اگر این تصور که همه، شهر را با آن می شناسند با واقعیت تفاوت داشته باشد.
در پایان آقای Garbut  تصمیم قرار دادن سه شخصیت اصلی در بازی توسط راک استار را یک ریسک سرنوشت ساز نامید که می توانست با خوب پرداخته نشدن و بی دقتی باعث شکست بازی شود.
نقل قول:این ایده ی جالبی بود و به نظر می آمد که ما می توانستیم کار های جذابی با آن انجام دهیم. در عین حال این ایده به معنای تغییر در هسته ی بازی بود که می توانست نتیجه ی عکس بدهد. من فکر می کنم که این ایده کار کرد.
















[عکس: 84368955637715921125.jpg]
15-10-1392 12:08 ق.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
15 مصاحبه با نیتن کاماریلو تهیه كننده بازی CRYSIS 2 Unknown 0 291 12-11-1390 11:36 ق.ظ
آخرین ارسال: Unknown

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان