مصاحبه با نیتن کاماریلو تهیه كننده بازی CRYSIS 2 - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

مصاحبه با نیتن کاماریلو تهیه كننده بازی CRYSIS 2
زمان کنونی: 14-09-1395،03:26 ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Unknown
آخرین ارسال: Unknown
پاسخ: 1
بازدید: 292

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: مصاحبه با نیتن کاماریلو تهیه كننده بازی CRYSIS 2
ارسال: #1
15 مصاحبه با نیتن کاماریلو تهیه كننده بازی CRYSIS 2



 
حالت من: انتخاب نشده
نام بازی :CRYSIS 2

شرکت سازنده :CRYTEK

ناشر بازی :EA GAMES

نوع بازی :SCI-FI FIRST PERSON

پلتفرم tongueC/PLAY STATION 3/XBOX360

تاریخ انتشار :نیمه دوم 2010

...........................................................................
این مصاحبه بعد از نمایش بازی در نیویورک توسط سایت VG247 انجام شده است.
[عکس: nathan_camarillo_crysis_2__1_.jpg]

VG: واكنش مردم پس از نمایش بازی چطور بود؟

کاماریلو: واكنش ها مثبت بود و ما خیلی خوشحال بودیم، چون چند سال گذشته خیلی خیلی روی این پروژه كار كردیم. این صنعت دارای رقبای زیادی است و ما پیشرو در تكنولوژی و گرافیك در آن هستیم.

VG: چرا بازی را روی 360 نشان دادید؟

کاماریلو: چون این برای همه سوال بود كه آیا آن ها می توانند این بازی را روی كنسول ها بسازند؟ ما می خواستیم بازی را روی Xbox 360 نشان دهیم تا خیال همه را راحت كنیم كه می توانیم روی كنسول ها هم بازی بسازیم.

VG: چطور از یك بازیساز برای PC تبدیل به سازنده یك بازی مولتی پلتفرم شدید؟

کاماریلو: خیلی آسان بود. اصلا ربطی به سخت افزارها ندارد؛ CryEngine 2 هنوز هم فوق العاده است و هدف از ساخت CryEngine 3 بهینه كردن آن برای بازیسازی روی پلتفرم های دیگر بود. هدف كم كردن كیفیت نبود، بلكه ما می خواستیم همان صحنه های زیبا را طوری بسازیم كه روی كنسول ها هم قابل مشاهده باشند و این دلیلی بود كه ما CryEngine 2 را در ساخت این بازی كنار گذاشتیم و تصمیم گرفتیم بازی برای كنسول ها هم بسازیم.

VG: دیروز از سوات (Cevat) در مورد این كه چرا این بازی را روی كنسول ها آوردید، پرسیدیم و او گفت به خاطر این كه مخاطبان بیشتری دارد. آیا شما به این قضیه به عنوان یك موضوع مالی و تجاری نگاه می كنید؟

کاماریلو: فكر كنم این سوال همان برای سوات بهتر است، چون CEO شركت هست. ولی بله، این واقعا یك نكته مثبت برای ما است كه مولتی پلتفرم كار كنیم. همچنین ما موتور قوی خود را برای دیگران هم برای بازیسازی رو كنسول ها داریم. ولی به طور كل این یكی از دلایلی بود كه ما می خواستیم بازی مولتی پلتفرم بسازیم.
[عکس: crysis27.jpg]

VG: از آنجایی كه Crysis یك عنوان Hardcore برای طرفداران PC بود و نهایت تكنولوژی را داشت، بسیاری نگران هستند حالا كه بازی مولتی پلتفرم شده، ممكن است پسرفت هایی از لحاظ تكنولوژی در آن دیده شود.

کاماریلو: فكر كنم وقتی گیم پلی را نشان دهیم، خیلی سر و صدا كند و می توانید آن وقت بازی را روی هر سه پلتفرم ببینید و مقایسه كنید. در مورد CryEngine 3 هیچ جای نگرانی نیست، چون ذات این موتور بر مبنای پیشرفت و ارتقاء ساخته شده است. صاحبان كنسول های PS3 و X360 مطمئن باشند هیچ تفاوتی بین این دو نسخه نیست. در مورد PC هم Crysis 1 هنوز نهایت گرافیك این پلتفرم است و هنوز هم بسیاری از سیستم ها توانایی اجرای بالای آن را بعد از سه سال ندارند... این بازی هنوز هم بهترین گرافیك را دارد و ما نمی گذاریم Crysis 1 بازی Crysis 2 را شكست دهد. ویژگی های گرافیكی جدیدی در نسخه دوم گذاشته ایم.

VG: بازی Crysis 1 بهترین گرافیك تاریخ را تا به حال دارد. آیا Crysis 2 می تواند آن را شكست دهد؟

کاماریلو: حتما، فكر نكنم مردم ناراضی بشوند. ما می خواهیم بهترین بازی PC را بسازیم. ما می خواهیم بهترین بازی PS3 را بسازیم و ما می خواهیم بهترین بازی Xbox 360 را بسازیم.

VG: در مورد فریم ریت بازی، به نظرتان كدام پلتفرم بهتر كار می كند؟

کاماریلو: هر دو. ما دو تیم قوی داریم كه بی وقفه روی X360 و PS3 كار می كنند و همیشه با هم در رقابت هستند. مثلا در هفته ای نسخه PS3 بهتر است و تیم X360 دوباره مشغول به كار می شود و گرافیك و گیم پلی بهتری را خلق می كند. ولی در آخر كاملا شبیه به هم خواهند بود، اما این رقابت باعث می شود خیلی پیشرفت داشته باشیم.

VG: در مورد برهه زمانی بازی، آیا با یك عنوانی كه در آینده اتفاق می افتد رو به رو هستیم؟

کاماریلو: هر بازی، فضا و سبك خود را دارد. من از وقتی سه یا چهار سالم بود بازی می كردم و تمام بازی ها را دوست دارم. ما آینده نگر بودیم و تكنولوژی را واسطه آن قرار دادیم. بازی بیشتر تم نظامی دارد و در فضا اتفاق نمی افتد، البته ما Aliensهایی داریم، ولی همه چیز مربوط به آن ها نیست.

VG: به نظر بازی داستان قوی ای دارد. كار با یك نویسنده خارج از استودیو چطور است؟ چطور ایده های او را وارد بازی می كنید؟

کاماریلو: كار با ریچارد فوق العاده است. او جزوی از تیم ما است و شبیه به هیچ یك از كسانی كه كار كردم، نیست. او به استودیو می آید و انگار نصفی از زندگی خود را اینجا در فرانکفورت سپری می كند. او انرژی فوق العاده ای دارد و آن را به همه منتقل می كند. ایده های او فوق العاده هستند و ما واقعا خوشحالیم كه با او كار می كنیم.



12-11-1390 11:36 ق.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  رفع اشکال بازی BattleField4 mahdi137 0 464 20-10-1392 11:28 ب.ظ
آخرین ارسال: mahdi137
  انتشار بازی Onimusha Soul بر روی Ps 3 mahdi137 0 165 18-10-1392 08:35 ب.ظ
آخرین ارسال: mahdi137
  قسمت چند نفره بازی Titanfall mahdi137 0 163 18-10-1392 03:08 ب.ظ
آخرین ارسال: mahdi137
  رده سنی بازی Metal Gear Solid V mahdi137 0 193 16-10-1392 11:11 ق.ظ
آخرین ارسال: mahdi137
  بازی Throne Together برای Windows 8.1 mahdi137 0 149 15-10-1392 11:12 ق.ظ
آخرین ارسال: mahdi137

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان