طرز صحیح زدن جامپ یا پرش با خودرو دو دف - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

طرز صحیح زدن جامپ یا پرش با خودرو دو دف
زمان کنونی: 16-09-1395،03:39 ب.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: pajhan
آخرین ارسال: pajhan
پاسخ: 1
بازدید: 252

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: طرز صحیح زدن جامپ یا پرش با خودرو دو دف
ارسال: #1
طرز صحیح زدن جامپ یا پرش با خودرو دو دف
پست‌ها: 479
تاریخ عضویت: 20 آبان 1390
اعتبار: 60
حالت من: انتخاب نشده
طرز صحیح زدن جامپ یا پرش با خودرو دو دف حین زیبایی کار خطرناکی هم میباشد که باید به نکات زیر توجه فرمائید.... دوستان عزیز خواهش میکنم قبل از اقدام به پرش از استحکام زیر و بند ماشینتان و مخصوصا دسته موتورها و رادیاتور و حتی لاستیکهای رام گیریبکس و اینکه اصولا ماشینتان توان این کار را دارد مطمئن شوید - داشتن رول بار خیلی مهم است سر کردن کلاه کاسکت موتور سواری و محافظ گردن الزامی است و در ضمن باید تجربه و تمرکز و دست فرمان یا بقولی مسلط بر رانندگی و ماشینتان باشید و بعد باشناسایی مکان انتخابی برای پرش که حتی المقدور بالاترین نقطه شیب پرش یعنی یال ان تراز با خط افق باشد تا ماشین نپیچد و نقطه فرود هم صاف و تراز و بدون مانع و حتما در خاک نرم این ازمایش را همراه با دوستان دیگر انجام دهید که در صورت اتفاق حادثه ای تنها نباشید و سرعت حمله به شیب یا سکوی پرش هم حتما باید حساب شده باشد نه انقدر کم که پرش انجام نشود و نه انقدر زیاد که در اثر پرواز بلند کنترل برایتان غیر ممکن شود . عزیزان گلم همیشه هر کاری را خواستید انجام دهید حساب شده و با فکر باشد و احتیاط را شرط اول قرار دهید. قبل از حرکت حتما کمربند ایمنی تان را ببندید تا شما را به صندلی بچسباند و در موقع بلند شدن در هوا با سر و گردن به سقف برخورد نکنید . بعد از حرکت و انتخاب سرعت مناسب در هنگام کنده شدن چرخهای جلو حتما باید پدال گاز را فشرده نگه داشت و ماشین وقتی کامل در هوا قرار گرفت فقط با توجه به سر ماشین و تمرکز به ان نسبت به خط افق با تناسب خاصی باید گاز را کم کرد . یعنی با این فرمول که هرچه چرخها سریعتر در هوا بچرخند سر ماشین بالاتر میماند... (جریان گریز از مرکز در اثر گردش سریع چرخها با قدرت موتور و وزن چرخها به دلیل جهت گردش انها بطرف جلو در هوا به خود کل ماشین نیروی مخالفی در جهت برعکس که باعث پایداری بالا ماندن سر ماشین در هوا است ایجاد میکند ) در ادامه باید با تمرین و بازی ارام با گاز و کم کردن فشار بر پدال گاز به این تمرکز رسید که در بهترین حالت فرود امد تا کمترین صدمه به ماشین وارد شود و ان حالت فرود تقریبا همزمان چهار چرخ میباشد که خلاصه باید ترس را کنار گذاشت و در ان بالا یکدفعه ترمز نکرد که به خاطر وزن موتور و معمولا گارد و وینچ جلو با سر به زمین خواهیم خورد.با کمال تشکر از اینکه وقت گرانبهایتان را به بنده دادید
















دوستان قبل از خارج شدن از صفحه لطفا تشکر کنید تا کاربران برای بیشتر کردن مطالب دل گرم شن 


در دنيا هيچ بن بستي نيست. يا راهي‌ خواهيم يافت و يا راهي‌ خواهيم ساخت....
18-04-1391 01:39 ق.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان