دانلود مقاله فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی - تالار گفتمان آذر فروم





فروش فوری انجمن آذر فروم با 1 گیگ هاست نامحدود به قیمت مناسب
جهت خرید با شماره 09363810642 تماس حاصل فرمایید.

 

دانلود مقاله فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی
زمان کنونی: 31-05-1396،09:12 ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Friga
آخرین ارسال: Friga
پاسخ: 1
بازدید: 210

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: دانلود مقاله فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی
ارسال: #1
دانلود مقاله فنون برخورد مناسب با مشتری در بازاریابی
پست‌ها: 11,943
تاریخ عضویت: 20 اردیبهشت 1390
اعتبار: 288
حالت من: Shad
در این مقاله مشتری، اهمیت مشتری، برخورد با مشتری، منافع دریافتی مشتری، انتظارات مشتری و رویکرد سازمان به مشتری مورد بررسی قرار می گیرد. موضوع «برخورد با مشتری» یک موضوع کاملا ًمهم است؛ چون به بیانی، محوری ترین مورد، در طول و عرض برنامه های بازاریابی نیز مقوله ای به نام «مشتری» است. رمز موفقیت بازاریابان بزرگ، کیفیت رفتار آنها با مشتری است. یکی از تعاریف بازاریابی می تواند «هنر جلب رضایت مشتری برای انتخاب، خرید و تکرار خرید یک کالا یا خدمت» باشد.در عرصه بازارهای رقابتی امروز که بیش از پیش حق انتخاب و چانه زنی و قدرت تصمیم گیری مشتریان برای خرید و انتخاب خدمت و کالا افزایش یافته و این افزایش سیر صعودی نیز دارد باید برخورد مناسب با مشتری و حفظ مشتری را در الویت قرار دهیم و برای حفظ موقعیت شرکت و یا بازار خود هر روز بیشتر از قبل بر آگاهی خود در مورد مشتریان و علایق آنها بیافزاییم.تا علاوه بر داشتن مشتریان وفادار و مناسب ، بتوانیم آنها را در این بازارهای رقابتی حفظ کنیم. مسئلۀ اصلی که می بایست بر روی آن تمرکز کنیم، این
است: «چگونه می توانیم با مشتریان برخورد مناسبی داشته باشیم؟ به طوری که بتوانیم به نتایج مورد دلخواه دست یابیم».
فهرست
چکیده
مقدمه
چگونه می توانیم با مشتریان برخورد مناسبی داشته باشیم؟
شخصیت مناسب
شناخت مناسب
خدمت مناسب
رفتار مناسب
همیشه حق را با مشتری بدانیم
منافع دریافتی از سوی مشتریان
انتظارات مشتری
مشتری راضی – ناراضی – خشنود
ارزش و استراتژی اثر بخش
ارتباط مفید با مشتریان
موارد مهم در ارتباط تلفنی
چند نکته درباره‌ی نحوه برخورد با مشتریان ناراضی
موضوع شخصی در میان نیست
آدم عصبانی چه می خواهد؟
چه باید کرد؟
چگونه مشتری را آرام کنیم؟
نتیجه گیری

 


فایل(های) پیوست
.zip  fonune-barkhord-ba-moshtari.zip (اندازه 66.35 KB / تعداد دانلود: 10)
















دورمچم به جای ساعت یکنوار مشکی بستم
تا همه بفهمن من از همه هر چه زمانو متعلق به زمان است بیزارم
من هم روزی قلبی داشتم
که توسط مردمانی ازمیان شما شکست و شکست تا سنگی شد
واکنون روزگاریست که شیطان فریاد میزند..
انسان پیدا کنید سجده خواهم کرد...


=====ஜ۩۞۩ஜ=====

27-09-1392 01:20 ق.ظ
 


موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  دانلود مقاله انگلیسی حسابداری با ترجمه vahid_4991 0 82 12-01-1396 04:29 ق.ظ
آخرین ارسال: vahid_4991
  دانلود مقاله خانه های هوشمند و سیستم مدیریت هوشمند ساختمان BMS Friga 1 561 02-11-1393 12:22 ب.ظ
آخرین ارسال: emadjooon
  دانلود مقاله عایق و مدیریت مصرف انرژی Friga 0 410 28-08-1391 01:35 ق.ظ
آخرین ارسال: Friga
  دانلود مقاله روشهای تست و نگهداری کابل ها و سیستم های مربوطه Friga 0 323 19-08-1391 02:47 ق.ظ
آخرین ارسال: Friga
  دانلود مقاله تئوری محدودیت ها به همراه فایل ترجمه Friga 0 492 19-08-1391 02:44 ق.ظ
آخرین ارسال: Friga

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان