تکنیک Drop Set (کم کردنی) - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

تکنیک Drop Set (کم کردنی)
زمان کنونی: 16-09-1395،02:14 ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Friga
آخرین ارسال: Friga
پاسخ: 1
بازدید: 118

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: تکنیک Drop Set (کم کردنی)
ارسال: #1
تکنیک Drop Set (کم کردنی)
پست‌ها: 11,943
تاریخ عضویت: 20 اردیبهشت 1390
اعتبار: 288
حالت من: Shad
تکنیک شناخته شده "دراپ ست" یکی از پیشرفته ترین تکنیکهای تمرین با وزنه است که امروزه در پرورش اندام و تمرین با وزنه مطرح بوده و مورد استفاده پیشرفته ها و حرفه ای ها قرار میگیرد .
[align=right][align=right]بسیاری از ورزشکارا به صورت ناخودآگ
اه از فرم های ابتدایی این تکنیک استفاده میکنند . در تمرین با وزنه چندان معمول و مرسوم نبوده و این تکنیک برای افراد تازه کار توصیه نمیشود .

در این تکنیک ابتدا یک ست با وزنه های نیمه سنگین و یا حتی سنگین انجام میدهید و عضلات را تا حد ناتوانی پیش میبرید و بلافاصله پس از آن با استفاده از وزنه های سبکتر , عضلات را دوباره تا حد ناتوانی کامل تحت فشار قرار میدهید .

تمام اصل این تکنیک در این چند کلمه خلاصه میشود که به ظاهر ساده است اما کسانی که از این تکنیک استفاده کرده و یا استفاده میکنند از ظرافت و حساسیت کار مطلع هستند . در منابعی که در مورد این تکنیک به رشته تحریر درآمده است به مفاهیم و عباراتی از قبیل "دوبل دراپ" و "تریبِل دراپ" نیز برخورد کرده اید .

"دوبل دراپ" یعنی اینکه شما تنها یک بار از وزن وزنه هایی که با آنها تمرین میکنید کم میکنید و "تریبل دراپ" یعنی 2 بار از وزنه های تمرینی کم میکنید . البته بعضی از مواقع شما این تکنیک ویژه را با استفاده از دمبل اجرا میکنید و میتوانید وزن وزنه های تمرینی را به تناوب و در دفعات بیشتر کم کنید .

شما هر بار که از وزن وزنه های خود کم میکنید باید 20% از کل وزنه تمرینی را کم کنید و باید قبل از شروع حرکت محاسبات لازمه را بعمل آورید .

بطور مثال : اگر حرکت "جلوبازو با هالتر" با وزنه 15 کیلویی اجرا میکنید , حدود 3 تا 4 کیلو از وزنه کم کرده و حرکت را ادامه میدهید . این سیستم تمرینی را میتوان در حرکات با دستگاه ها هم مورد استفاده قرار داد .

این تکنیک فشار بر عضلات وارد کرده و صرفه جویی در زمان و انرژی را بهمراه دارد .

نوع دیگر اجرای این تکنیک :

ابتدا حرکتی مانند "پرس بالا سینه" با وزنه های سنگین اجرا کنید و سپس با وزنه ای سبکتر به سراغ حرکت "پرس سینه" رفته و دوباره با وزنه ای کمی سبکتر به اجرای حرکت "زیر سینه با هالتر" بروید .

همیشه با قدرت ذهن و عضلتون تمرین کنید .
Always Train With Your Mind & Muscle POWER

 
















دورمچم به جای ساعت یکنوار مشکی بستم
تا همه بفهمن من از همه هر چه زمانو متعلق به زمان است بیزارم
من هم روزی قلبی داشتم
که توسط مردمانی ازمیان شما شکست و شکست تا سنگی شد
واکنون روزگاریست که شیطان فریاد میزند..
انسان پیدا کنید سجده خواهم کرد...


=====ஜ۩۞۩ஜ=====

24-06-1393 11:31 ب.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  تکنیک Cheating Friga 0 93 24-06-1393 11:33 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  تکنیک تمرینی FST 7 Friga 0 822 20-01-1393 08:23 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  تکنیک های منحصر بفرد برای تناسب اندام به روش نوین امروزی Friga 0 151 24-10-1392 01:13 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  تکنیک Cheating Friga 0 172 11-06-1392 09:58 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  تکنیک تکرارهای تحمیلی Friga 0 298 11-06-1392 09:36 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان