تقويت پراید - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

تقويت پراید
زمان کنونی: 20-09-1395،12:26 ب.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: pajhan
آخرین ارسال: pajhan
پاسخ: 1
بازدید: 251

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: تقويت پراید
ارسال: #1
تقويت پراید
پست‌ها: 479
تاریخ عضویت: 20 آبان 1390
اعتبار: 60
حالت من: انتخاب نشده
تقویت پراید -رالی
مهمترین مطلبی که باید برای شروع بدانید این است که با توجه به نوع رانندگیتون باید یک ماشین جمع کنید یعنی تو رانندگی رالی چه تکنیکی رو استفاده میکنی وبعد از روی این اصل ماشین رو درست کنید
پیشنهادات
اولین کار اینه که به فکر ایمنی ماشین باشید نصب رولر بار و صندلیهای ریس و فرمون ریس و
تقویت ترمز و تایر های خوب برای رالی
دومین کاری که میکنید هند لینگ ماشین رو بسته به نوع رانندگیتون درست کنید
و اما موتور اگه براتون فروش ماشین مهم نیست 3تا موتور میشه پیشنهاد داد که یکی از یکی بهتر هستند مخصوصا برای رالی
vecهیونداB18C
این موتور خیلی خوبه و گرم نمیکنه و فشار زیادی رو تحمل میکنه دیفرانسیل جلو هست فقط از نظر گیربکس یه خورده ضعیفه
4G63T
lموتور معروف میتسوبیشی که هم اکلپس سواره میشه هم رو لانسر اوولیشن که از این موتور برای رالی ها زیاد استفاده میشه
ابته لوازم جانبی و تقویتی هم زیاد داره و میتونید بسته به نوع رانندگی و شرایط جاده مشخصات موتورو عوض کنید
موتور مزدا MX6 میاتا
18بی یا 16 بی رو پرایو زیاد سوار میکنند,ولی چیزی که هست که با فشار روی این موتور 170 اسب قدرت بیشتر نمیتونن در بیارند در صورتی که موتور vtec بدون فشار این قدرت رو داره
موتورهای 4 سیلندر دیگه هم هستند که از نظر قدرت و طول عمر از اینا بهترند ولی مشکلشون اینه که دیفرانسیل عقب هستند
(عکس یکی از این موتورها توی قسمت عکس ها هست)

دنده
بازی دنده رو تا جایی که میتونید کم کنید دسته دندرو بزرگ انتخاب کنید از پایین بازوها رو دستکاری کنید تا با کمترین حرکت دنده عوض بشه کلاچ رو مخصوص رالی انتخاب کنید و فلایول حتما سبک باشه چون اگه سنگین باشه تورک ماشین خیلی کم میشه تا کیلومتر با فلاش حتما نصب کنید چون ممکنه تو بعضی از شرایط صدای موتور رو نشنوید در ضمن با تاکومتر دنده عوض کردن خیلی دقیق تر میشه و تورک ماشین رو از دست نمی دید

ودر آخر

در هر شرایطی که ماشینو ساختید با تمرین باید لیمیت ماشین و رانندگی خودتان رو بدونید تا بتونید زمان رو با امکانات موجود بزنید

B18C GSR

1,800CC

170HP/7,200RPM

17.8KG/6,000RPM

B18C TYPE-R

1,800CC

200HP/8,000

19.0KG/6,200RPM

4G63T

Baste be noe Taghviyat
272
HP/6500RPM TA 220HP/6000RPM

Baste Be Noe Taghviyat 31.5KG/4800RPM TA 30.5KG/2M500RPM

B6/BP

HORSE 170 TA 120
















دوستان قبل از خارج شدن از صفحه لطفا تشکر کنید تا کاربران برای بیشتر کردن مطالب دل گرم شن 


در دنيا هيچ بن بستي نيست. يا راهي‌ خواهيم يافت و يا راهي‌ خواهيم ساخت....
19-05-1391 06:55 ب.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان