اسکوات پا موازی پشت گردن با هالتر آزاد - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

اسکوات پا موازی پشت گردن با هالتر آزاد
زمان کنونی: 17-09-1395،03:13 ق.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Friga
آخرین ارسال: Friga
پاسخ: 1
بازدید: 964

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: اسکوات پا موازی پشت گردن با هالتر آزاد
ارسال: #1
اسکوات پا موازی پشت گردن با هالتر آزاد
پست‌ها: 11,943
تاریخ عضویت: 20 اردیبهشت 1390
اعتبار: 288
حالت من: Shad
[عکس: 15665632019903580213.jpg]

یکی از بهترین حرکات برای حجیم کردن و درگیر کردن کل عضلات پا حتی عضلات پشت پا .


نکته : از دوستان مبتدی خواهشمندم تا چند ماه اول , از اجرای این حرکت خودداری کنند تا عضلات بدنشون کاملا قوی و کنترل بدنشون کاملا دستشون بیاد .



در حین اجرای این حرکت باید چندین نکته رو حتما در ضمیر ناخودآگاهتون بگنجانید :


1- حتما برای فشار کمتر به ستون فقرات , از کمربندهای مخصوص این حرکت , استفاده کنید .

2- در بخش پایینی دامنه حرکت به هیچ وجه بیشتر از زاویه 90 درجه نشینید یعنی تا پایینِ پایین نرید .

3- وقتی در دامنه حرکت به پایین رفتید (نشستید) , باید به ذهتون اینگونه بقبولونید که شما دارین با پاهاتون زمین رو فشار میدین به سمت پایین نه اینکه فکر کنید شما دارین میاید بالا (نمیدونم متوجه شدید یا نه ؟!!!) ولی اگه بتونین اینجوری که اشاره کردم فکر کنید , حدود 20% به تناژ وزنتون اضافه میشه . باید فکر کنید دارین پاهاتون رو فرو میکنید تو زمین .

4- در بالای دامنه حرکت , به هیچ وجه زانوهاتون رو قفل نکنید .

5- در طول اجرای حرکت , سر به سمت بالا , عضلات شکم و فیله کمر منقبض و سینه به سمت بالا باشد و در پایین دامنه اجرا , باسن رو به سمت بیرون متمایل کنید تا قوس کمر هم حفظ شه تا حالت اِس شکل ستون فقرات هم حفظ بشه .

6- در حین اجرای این حرکت با "دستگاه اسمیت" حتما باید پاها حدود 20 تا 30 سانت از بدن جلوتر بگذارید .

7- قبل از اجرای این حرکت از گرم بودن مفاصل زانو و عضلات پاتون مطمئن شوید .

8- همزمان با هر دو تا پاتون زور بزنید (رابطه ذهن با عضله) , معمولا بخاطر اینکه ما یا چپ دست و یا راست دست هستیم , بیشترین زور رو با یک طرف بدنمون میزنیم که باید به عضلاتتون یاد بدید که همزمان و به یک اندازه زور بزنند .

9- در پایین دامنه حرکت , به هیچ وجه باسنتون رو به سمت پایین نبرید , باسن کاملا باید به سمت عقب متمایل بشه تا فشار از روی ستون فقرات برداشته بشه (میتونید در عکس مشاهده کنید) .

11- در مورد نحوه قرارگیری پاها هم که در حرکت دیگه عضلات پا کامل توضیح دادیم .
















دورمچم به جای ساعت یکنوار مشکی بستم
تا همه بفهمن من از همه هر چه زمانو متعلق به زمان است بیزارم
من هم روزی قلبی داشتم
که توسط مردمانی ازمیان شما شکست و شکست تا سنگی شد
واکنون روزگاریست که شیطان فریاد میزند..
انسان پیدا کنید سجده خواهم کرد...


=====ஜ۩۞۩ஜ=====

18-05-1392 05:33 ب.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  کول هالتر دست باز Friga 0 466 20-01-1393 08:16 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  هاک اسکوات ماشین Friga 0 781 18-05-1392 04:49 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  اسکوات دستگاه Friga 0 782 18-05-1392 04:26 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  گردن دراز کشیده رو به پشت با وزنه Friga 0 2,426 18-05-1392 04:17 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  پرس بالا سینه هالتر مچ برعکس Friga 0 2,367 18-05-1392 03:47 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان