آیا با سرماخوردگی می شود تمرین کرد؟: - تالار گفتمان آذر فروم





دعوت به همکاری با آذر فروم

 

آیا با سرماخوردگی می شود تمرین کرد؟:
زمان کنونی: 17-09-1395،07:55 ب.ظ
کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان
نویسنده: Friga
آخرین ارسال: Friga
پاسخ: 1
بازدید: 108

 
 
رتبه موضوع:
  • 0 رای - 0 میانگین
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

موضوع: آیا با سرماخوردگی می شود تمرین کرد؟:
ارسال: #1
آیا با سرماخوردگی می شود تمرین کرد؟:
پست‌ها: 11,943
تاریخ عضویت: 20 اردیبهشت 1390
اعتبار: 288
حالت من: Shad
گلودرد احساس بسیار بدی است. درد عضلات و بینی که از آن آبریزش دارید نیز تکمیل کننده این حس است اما اگر با تمام این احوال حس و حال تمرین دارید، آیا باید تمرین کنید یا خیر؟
جدا از این می ...
توانید برای دیگران در باشگاه احتمال مریض شدن داشته باشید دیگر چه خطراتی وجود دارد که بخواهید با احوال مذکور تمرین کنید؟

خبر خوبی که داریم این است: کسانی که ورزشکارند از مریضی سریع تر رها می شوند و علائم کمتری را نسبت به افراد بی تحرک تجربه می کنند. بر اساس تحقیقاتی که سال ۲۰۱۱ انجام شده اطلاعات جالبی درباره سرماخوردگی و تمرین کردن در دوره آن به دست آمده است که در قالب پرسش و پاسخ از محققان آن می توانید در جریان نتایج قرار بگیرید. وقتی که حس می کنید در آستانه سرماخوردگی هستید، آیا باید برنامه تمرین را تغییر دهید؟
...
اگر حس می کنید در آستانه یک سرماخوردگی عادی هستید، می توانید بدون محدودیت خاصی تمرین کنید. اگر بعد از تمرین حس کردید حال تان بدتر شد، باید تمرین را متوقف کنید، چند روز استراحت دهید یا در حد ۵۰ از توان خود تمرین کنید. مثلا به جای ۳۰ دقیقه هوازی فقط ۱۵ دقیقه کار کنید یا به جای ۵ ست از حرکت فقط ۱ ست از آن را اجرا کنید.
فقط یک قانون را مد نظر قرار دهید:اگر علائم شما شامل آبریزش بینیگلوی خشک یا عطسه است برای تمرین کردن مشکلی ندارید. اما اگر علائمی مثل احتقان سینه، درد عضله، ناراحتی معده و … دارید باید استراحت کنید.

وقتی که وسط سرماخوردگی هستیم چه باید بکنیم؟ آیا عرق کردن به بهبودی بیماری کمک می کند؟
اگر تب دارید در خانه بمانید. همچنین اگر علائم معده درد دارید باید استراحت کنید. اگر حس خستگی دارید دلیلی برای تمرین کردن وجود ندارد. علاوه بر این شما طی ۵ روز اول از ۷ روز حالت مسری دارید. استراحت کردن اجازه می دهد که سیستم ایمنی بدن ریکاوری شود. زود بخوابید و خواب اضافی داشته باشید، مقدار زیادی مایعات بنوشید و از داروهای سرماخوردگی استفاده کنید یا حتی از ایبوپروفن استفاده کنید.

از چه زمانی می شود تمرینات را مجددا شروع کرد؟
باید به بدن توجه کنید. سرماخوردگی معمولا ۷ تا ۱۰ روز طول می کشد اما ریکاوری پانفلوآنزا می تواند ۲تا ۳ هفته طول بکشد. بستگی به شدت آن دارد. طی ۳ تا ۴ روز اول بعد از مریضی با ۱۰۰ درصد توان تمرین نکنید. با ۷۵ درصد از شدت نرمال آغاز کنید(چه هوازی چه وزنه) و بعد از هفته اول به تدریج شدت را بالا ببرید. اگر خیلی تمرین را شدید کنید فاز ریکاوری طولانی می شود.
















دورمچم به جای ساعت یکنوار مشکی بستم
تا همه بفهمن من از همه هر چه زمانو متعلق به زمان است بیزارم
من هم روزی قلبی داشتم
که توسط مردمانی ازمیان شما شکست و شکست تا سنگی شد
واکنون روزگاریست که شیطان فریاد میزند..
انسان پیدا کنید سجده خواهم کرد...


=====ஜ۩۞۩ஜ=====

27-11-1391 01:32 ق.ظ
 


[-]
پاسخ سریع
پیام
پاسخ خود را برای این پیام در اینجا بنویسید.


کد تصویری
royalfuns
(غیر حساس به بزرگی و کوچکی حروف)
لطفاً کد نشان داده شده در تصویر را وارد نمایید. این اقدام جهت جلوگیری از ارسال‌های خودکار ضروری می‌باشد.

موضوعات مشابه ...
موضوع: نویسنده پاسخ: بازدید: آخرین ارسال
  آیا تمرین اسکات باسن شما را بزرگتر می‌کند؟ Friga 0 305 28-06-1393 02:11 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  شنا یک مکمل عالی برای تمرین با وزنه Friga 0 278 02-09-1392 11:32 ق.ظ
آخرین ارسال: Friga
  نحوه تمرین در دوران حجم و دوران کات (تفکیک) Friga 0 175 18-05-1392 01:43 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga
  تکنیک Rest – Pause (تمرین , استراحت) Friga 0 192 16-02-1392 08:53 ق.ظ
آخرین ارسال: Friga
  توصیه‌های لی هنی در مورد تمرین پا Friga 0 221 01-02-1392 10:57 ب.ظ
آخرین ارسال: Friga

پرش به انجمن:


کاربران در حال بازدید این موضوع: 1 مهمان